گوگل و جستجوگرها را منفجر کنید استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

گوگل و جستجوگرها را منفجر کنید

برخی از دوستان و وبمسترها تصور می کنند بهترین روش افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی در خزنده ها آپدیت کردن مرتب است. در حالی که آپدیت کردن خوب است ولی مهمتر از آپدیت کردن! ثبت تبلیغ و لینک در سایت های پر بازدید است.



افزایش ترافیک و پیج رنک گوگل ارتباط مستقیم با تعداد لینک ها در سایر سایت ها دارد. به خصوص اینکه با کلمات کلیدی همراه باشد.


در اینترنت برخی سایت ها هستند که به ثبت لینک سایت و وبلاگ شما می پردازند به همراه کلمات کلیدی که تأثیر بسیار چشمگیری در افزایش بازدیدکننده دارد. در صورتی که لینک ها و کلمات کلیدی صحیح درج شود سایت یا وبلاگ شما خیلی زود در صفحات اول گوگل قرار می گیرد!!

 

بازدیدکننده گرامی برخی از این سایت ها را جمع آوری کرده ام. که به نظر من همین الان عضو شوید و لینک و کلمات کلیدی خودرا درج فرمایید.





تبلیغات رایگان در نیک صالحی



تبلیغات رایگان در فارس تبلیغ



تبلیغات رایگان در جستجو

 

 

و ... صدها سایت دیگر

 

دوستان عزیز با دانلود این فایل که به صورت pdf  ذخیره شده . می توانید لیست 400 سایت تبلیغات رایگان را داشته باشید و کافیست روزانه در 2 یا 3 سایت عضو و لینک های خود را درج کنید. عضویت و درج لینک در هر سایت کمتر از 5 دقیقه وقت نیاز دارد .

 


لینک دانلود 400 سایت تبلیغات رایگان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

گوگل و جستجوگرها را منفجر کنید

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ